هرکي اينو بخوره از ديواره راست ميره بالا
★★★این جا همه چی درهمه★★★
جک_داستان_جملات زیبا_طنز_...
یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:46 :: نويسنده : عقل کل

اونا هم از اون اشپز هاي قديمي که سن وسالي داشتن و توي غذا پختن خيلي ادعا داشتن و همه هم خيلي بهشون احترام ميذاشتن خلاصه ساعت چهار عصر بود که ازداخل خونه به من يه کتري پر از چاي زعفروني دادند تا ببرم که همه بخورندو خستگي درکنن اقا نگو زعفرون چايي يه کم زيادتر از حد معمول بود همه هم داشتن از خاصيت زعفرون وگرمي اون(منظورم گرم مزاجي زعفرونه نه دما) ميگفتن وچايي ميخوردن که من يه دفعه از دهنم پريد گفتم هرکي اينو بخوره از ديواره راست ميره بالا، نگو اون موقع من وايساده بودم ودوتا دستام روي هم جلوي کيرم بوده و اونا همه نشستن و دارن منو غضب ناک نگاه مي کنن بعد پسر داييم هم كه خيلي كله خره بهم توي جمع گفت يعن اين قدر کيرت بزرگه که هرکي بخوره از ديواره راست ميره بالا ؟؟ منم که کلي خجالت کشيدم ازخونه زدم بيرون و بعد پخش نذري اومدم خونه!!!!!!!!!

 

 


نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت14:17---9 ارديبهشت 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 44768
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1